If I were you I would talk with your friend about your negative relations with her new boyfriend. You should tell her that he is looking at you so angrily. She'll talk with Steve and maybe he will be polite for you. Buf if it will not help you can meet your friend without Steve.
Prosze o przetłumaczenie nie z translatora. ! jeśli cos źle prosze o poprawienie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:54:28+01:00
Gdybym była tobą, porozmawiałabym z twoją przyjaciółką o twoich negatywnych relacjach z jej nowym chłopakiem. Powinnaś jej powiedzieć, że on patrzy na ciebie tak gniewnie. Ona porozmawia ze Stevem i może on będzie grzeczny dla ciebie. Ale jeśli to nie pomoże możesz spotkać się z przyjaciółką bez Steva.
2010-03-21T13:56:58+01:00
Muszę porozmawiać z przyjaciółką na temat jej negatywnych stosunków z jej nowym chłopakiem. należy ją poinformować, że patrzy na nią gniewnie. Musi z nim o tym porozmawiać i musi być dla niej uprzejmy. ale jeśli to nie pomoże, można spotkać przyjaciela bez Steave. (?)