Kolezanka,ważny,bieżnia,nóżka,rożek,garaż,posążek,żyła,mąż,wstążka,pożyczyć,życie,kałuża ,ośnieżony,ryż,bagażnik,wyż,Paryż. Trzeba z podanych czasowników wybrać takie czaowniki które się wymieniają np koleżanka-kolegować bardzo proszę napiszcie!

3

Odpowiedzi

2009-10-27T18:58:44+01:00
2009-10-27T18:59:26+01:00
Koleżanka- kolegować
ważny- waga
bieżnia - biega
nóżka- noga
rożek - róg ?

posążek- posą
żyła- żyłka
mąż - mężą
wstążka- wstęga

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:02:37+01:00
Koleżanka-kolegować
ważny-waga
bieżnia- biegać
nóżka-noga
posążek-posąg
wstążka-wstęga
ośnieżony-śnieg