1.Jak nazywa sie element komorki zwierzecej ,ktory dostarcza komorce enegrii z utlenieniem biologicznym ?

2.Jak nazywa sie element komorki zwierzecej ,ktory kieruje procesami biochemicznymi w komorce ?

3.Jak nazywa sie element komorki zwierzecej ,ktory usuwa nadmiar wody wraz ze zbednymi sumstancjami ?

Prosze odpowiedzcie na te pytania :( potrzebuje to na jutro . Z gory dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:10:20+01:00
1 komórka ATP
2 Jądro komórkowe
3 Wakuola
2010-03-21T14:21:52+01:00
1. Mitochondrium
2. Jądro
3. Na to pytanie nie znam odpowiedzi