1.
105+(-7)+(-13)+20=
-16+67+(-10)+(-7)+66=
2 2/5 +(-4.1)+7 3/5 + (-5,9)=
4 4/7+5,4+(-1 4/7)+(-7,4)=
-0,75 +6,3+(-1,1)+(- 1/4)+(-6,3)=
2.
-15-(-35)=
-4-(-2,1)=
-111-(-624)
4,4-(-5)=
-6-(-9 1/2)=
3.
17-10=
17-(-10)=
-17-10
-17-(-10)=
-13-15=
-13-(-15)=
13-15=
13-(-15)=
3,75-4=
3,75-(-4)=
-3,75-4=
-3,75-(-4)=
4.
-66-44=
45-54=
-9-(-64)=
-111-333=
89-(-211)
-7,5-(-2,5)
5.
6-......=9
-4-....=1
-7-....=10
....-(-6)=-9
....-(-4)=0
6.
-1-(-0,99999)=
100000-(-9999)=
-1-999,999=
999,999-10000=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:08:03+01:00
1.
105+(-7)+(-13)+20=105
-16+67+(-10)+(-7)+66=100
2 2/5 +(-4.1)+7 3/5 + (-5,9)=0
4 4/7+5,4+(-1 4/7)+(-7,4)=1
-0,75 +6,3+(-1,1)+(- 1/4)+(-6,3)=-2,1
2.
-15-(-35)=20
-4-(-2,1)=1,9
-111-(-624)=513
4,4-(-5)=9,4
-6-(-9 1/2)=3 1/2
3.
17-10=-7
17-(-10)=27
-17-10=-27
-17-(-10)=-7
-13-15=-28
-13-(-15)=2
13-15=-2
13-(-15)=28
3,75-4=-0,25
3,75-(-4)=7,75
-3,75-4=-7.75
-3,75-(-4)=0,25
4.
-66-44=-100
45-54=-9
-9-(-64)=55
-111-333=-444
89-(-211)= 300
-7,5-(-2,5)=5
5.
6-(-3)=9
-4-(-5)=1
-7-(-17)=10
-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0
6.
-1-(-0,99999)=-O.OOOO1
100000-(-9999)=109999
-1-999,999=-1000.999
999,999-10000= -9000,001
2010-03-21T14:09:42+01:00
1)
105
100
Dalej nie chce mi sie liczyć

2)
-50
-6,1
-735
-0,6
3)
7
7
-27
-27
-28
-28
-2
-2
-0,25
-0,25
-7,75
-7,75
4)
-110
-9
-73
-1444
6)
-1,99999
90001
-999,999
-9000,001

Proszę o gwiazdki ;)
2010-03-21T14:14:56+01:00
1.
105+(-7)+(-13)+20=105
-16+67+(-10)+(-7)+66=100
2 2/5 +(-4.1)+7 3/5 + (-5,9)=0
4 4/7+5,4+(-1 4/7)+(-7,4)=1
-0,75 +6,3+(-1,1)+(- 1/4)+(-6,3)=-2,1

2.
-15-(-35)=20
-4-(-2,1)=1,9
-111-(-624)=513
4,4-(-5)=9,4
-6-(-9 1/2)=3 1/2

3.
17-10=-7
17-(-10)=27
-17-10=-27
-17-(-10)=-7
-13-15=-28
-13-(-15)=2
13-15=-2
13-(-15)=28
3,75-4=-0,25
3,75-(-4)=7,75
-3,75-4=-7.75
-3,75-(-4)=0,25

4.
-66-44=-100
45-54=-9
-9-(-64)=55
-111-333=-444
89-(-211)= 300
-7,5-(-2,5)=5

5.
6-(-3)=9
-4-(-5)=1
-7-(-17)=10
-15-(-6)=-9
-4-(-4)=0

6.
-1-(-0,99999)=-O.OOOO1
100000-(-9999)=109999
-1-999,999=-1000.999
999,999-10000= -9000,001