Około 1% objetosci powietrza stanowią ___________,w tym głównie _______.
Nazwa _____________ świadczy o tym , że są bierne chemicznie.
_______ odkryto wczesniej na Słońcu niż na Ziemi.
_____ , jako najżejszy z _______ , służy do napełniania balonów.
nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu ______.

2

Odpowiedzi

2009-10-27T18:59:48+01:00
Około 1% objetosci powietrza stanowią gazy szlachetne,w tym głównie argon.
Nazwa szlachetne świadczy o tym , że są bierne chemicznie.
Hel odkryto wczesniej na Słońcu niż na Ziemi.
Hel , jako najżejszy z gazów szlachetnych , służy do napełniania balonów.
nazwa reklam świetlnych wywodzi się od nazwy gazu neon.
24 4 24
Choć twoja praca jest lepiej wykonana tobie bym dala naj :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:02:00+01:00
Około 1% objętości powietrza stanowią gazy szlachetne, wtym głównie hel. Nazwa gazy szlachetne świadczy o tym że są bierne chemicznie. Hel odkryto wcześniej na Słoncu niż na Ziemi. Hel, jako najlżejszy z gazów, służy do napełniania balonów. Nazwa reklam świtlnych wywodzi sie od nazwy gazu neon. ;)
25 4 25
Nie będzie pały z chemii XD dziena