Odpowiedzi

2010-03-21T14:01:42+01:00
Ze to jest wspolnota religijna inaczej katolicka a ine ja gdyby tak jak izuit wyznaje inna wiare to inne wspolnoty sa innej wiary
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:01:50+01:00
Wspólnota kościoła jest święta i jest tylko 1 a wspólnoty inne nie są święte i jest ich bardzo wiele.
7 3 7
2010-03-21T14:19:53+01:00
Wspólnota kościoła to wszystkie osoby wierzące i ochrzczone.tak jak kamiloxd napisała wspólnota kościoła jest ylko 1 a innych jest wiele więcej.
8 2 8