Odpowiedzi

2010-03-21T14:04:00+01:00
Pierwiastek chemiczny, to substancja prosta, której nie da się rozłożyć na prostsze. Każdy pierwiastek posiada charakterystyczną dla siebie właściwość.
Związek chemiczny, to substancja złożona z co najmniej dwóch pierwiastków, trwale ze sobą połączonych, w ściśle określonych proporcjach. Pierwiastków w związku chemicznym nie da się rozdzielić.
84 4 84
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:30:17+01:00
Pierwiastek chemiczny jest zbiorem wszystkich atomów mających taką samą liczbę protonów.
Związek chemiczny polega na łączeniu się minimum dwóch pierwiastków za pomocą dowolnego wiązania.
110 3 110