Odpowiedzi

2010-03-21T14:10:21+01:00
0,7=7/10
2,4=24/10=12/5=2i 2/5
34,8=34 i8/10=43 i 4/5
102,2=102 i 2/10=102 i 1/5
2,36=2 i 36/100=2 i 18/50=2 i 9/25
7,05=7 i5/100=7 i 1/20
12,10=12 i 1/10
7,25=7 i 25/100=7 i 1/4
3,255=3 i 255/1000=3 i 51/200
31,025=31 i 25/1000=31 i 1/40
73,005=73 i 5/1000=73 i 1/200
16,025=16 i 25/1000=16 i 1/40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:10:47+01:00
A.7 w liczniuku a 10 w mianowniuku
b.2 i 4 w liczniuku i 10 w mianowniku
c.34 i 8 w liczniuku i 10 w mianowniku \
d.102 i w liczniuku 2 i w mianowniku 10
e.2 i w liczniuku 36 a w mianowniuku 100]
f.7 i w liczniuku 5 i mnianowniku 10
g. 12 i 10 w liczniuku i 100 w mnianowniku
h.7 i 15 w liczniku i 100 w mnianowniuku
i.3 i w liczniku 255 i 1000 w mnianowniku
j.31 i w liczniku 25 i w mnianowniku 1000
k.73 i w liczniku 5 w mnianowniku 1000
l.16 i w liczniku 25 i w mnianowniku 1000