Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T19:04:24+01:00
A=F/m
a=800N/20000kg
a=0,04m/s²
S=at²/2
S=(0,04m/s²x3600s²)
S=72 m
1 5 1
2009-10-27T19:05:40+01:00
F = ma
20t = 20 000 kg
200N = 20000*a |:20000
0,01 = a

Przyśpieszanie jest a więc, 0,01 metra przejedzie w sekundę kwadrat.

Czyli 0,01*60 = 0,6

W ciągu pierwszej minuty przejedzie 0,6 metra.
3 3 3
2009-10-27T19:06:05+01:00
A=F/m II zasada dynamiki
a=800N/20000kg
a=0,04m/s²
s=at²/2
s=(0,04m/s²×3600s²)/2
s=72m