Odpowiedzi

2010-03-21T14:12:22+01:00
Św Michale mój patronie
proszę wstawiaj sie za mną
O prosze pomóż chorym ludziom na świecie
Tyleś w życiu swojim uczynił ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:19:00+01:00
Święty Michale Aniele, Mój patronie
stój przy mnie rano, wieczór we dnie i w nocy
bądz mi zawsze ku pomocy.
Ty Jesteś patronem policjantów, żołnierzy i małych dzieci, a także opiekujesz się pielgrzymami i obcymi ludźmi
Prosze Cię opiekuj sie i wspomagaj także mnie i moją rodzinie. Amen


Mam nadzieje, że pomoglam ;)
1 1 1
2010-03-21T14:41:18+01:00
Michale drogi patronie mój pilnuj mnie i przy mnie stój kocham cię w dzień i w nocy jesteś światłem na niebie ku mej mocy
1 5 1