Odpowiedzi

2010-03-21T14:09:50+01:00
24 razy
132 : 5,5 =24
57 3 57
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:09:54+01:00
Wieloryb : 132 t
Sloń : 5,5 t

132 ÷ 5,5 = 24

Odp. Wieloryb jest 24 razy cięższy od słonia ;))
84 4 84
dziena
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
dzieks
2010-03-21T14:10:00+01:00
132:5,5=24

35 3 35
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty