Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:17:49+01:00
Zately:
-Szkło wykazuje dużą odporność na działanie odczynników chemicznych, można w nim swobodnie np. kwasy
-Jest to substancja niepalna
-Jest tworzywem przeźroczystym
Wady:
-Delikatne- łatwo stłuc
-
7 3 7
2010-03-21T14:20:35+01:00
Zalety:
nie jest kruche
jest rozpuszczalne w małym stopniu
po oblaniu AgNO₃ twozry sie lustro
wady:
jest niebezpieczne
4 2 4