Odpowiedzi

2010-03-21T14:16:31+01:00
(35/16)2=1225/256=4 i 201/256
1 1 1
2010-03-21T14:18:22+01:00
7/8 *2,2 - 0,5^2=7/8 *22/10 - 1/4 = 77/40 - 10/40 = 67/40 = 1.27/40


^ to jest potega

/ to jest kreska ulamkowa
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:22:43+01:00
7/8 *2.2 - (0.5)^2 = 7/8 *22/10 - 1/4 = 77/40 - 10/40 = 67/40 = 1.27/40


/ kreska ułamkowa
* mnożenie
^ potęga
ps. skoro 0.5 = 1/2 to 0.5^2 = 1/4 a nie 1
4 3 4