Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T14:18:29+01:00
POLEGA NA ZWABIANIU OWADÓW FEROMONAMI, A JAK OWAD SIĘ ZŁAPIE TO GO WTEDY ATAKUJE GRZYB I OWAD UMIERA.
POZDRAWIAM!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:21:17+01:00
Pułapka feromonowa to zawieszony na drzewie kominek, zawierający feromon samicy owada oraz truciznę.
Pułapka taka to najczęściej specjalna skrzynka lub rura, w której umieszcza się środek wabiący owady - szkodniki. Atraktanty wyczuwane są przez owady z różnych odległości w zależności od gatunku, od kilkuset metrów do kilku kilometrów. Zwabione owady dostają się do wnętrza pułapki i wpadają do specjalnego pojemnika, skąd są systematycznie wybierane i niszczone lub na miejscu zatruwane.

4 1 4