Odpowiedzi

2010-03-21T14:19:05+01:00
Czy odwiedziłeś już miejsce narodzin najsłynniejszej miłości?
Jeśli nie, powinieneś skorzystać z naszej oferty wycieczki do Werony - miasta z romantycznym balkonem Julii i murem,przez który "Wzleciał na skrzydłach miłości" Romeo. Włoska wyprawa śladami szekspirowskiej miłości, odbędzie się w maju w dniach od 12 do 19 br. Atrakcyjne ceny, miły i przyjemny wypoczynek!!!

Biuro Podróży "Lot"
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:21:04+01:00
Uwaga!
Już w dniach 04.05.-08.05.2010r. odbędzie się wycieczka do Werony- miejsca narodzin najsłynniejszej miłości. Będziesz tam mógł zjeść romantyczną kolację przy blasku księżyca, a także zobaczyć słynny balkon, pod którym Romeo i Julia wyznali sobie miłość. Chętnych prosimy o kontaky telefoniczny- 5552266 do dnia 01.04.2010r.
Biuro podróży ,,Fantazja"
15 3 15