Odpowiedzi

2010-03-21T14:21:44+01:00
Utrzymaniu rośliny w podłożu oraz utrzymaniu jej w pozycji pionowej
1 5 1
2010-03-21T14:22:31+01:00
Rola korzenia rośliny nasiennej polega na umocowaniu rośliny w podłożu,pobieraniu wody i soli mineralnych, gromadzeniu substancji zapasowych, rozmnażaniu wegetatywne oraz symbiozie z bakteriami lub grzybami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:23:40+01:00
Rola korzenia nasienne polega na pobieraniu wody i soli mineralnych oraz umocowanie rosliny w glebie -gromadzenie substancji zapasowych .
:):)
1 1 1