1. ile kosztuje ten samochód?
DANE : pierwsza wpłata tylko 20tys. zł. Raty przez 5 lat po 1,5 tys. miesięcznie ( działania na ułamkach dziesiętnych )

2. Metr kwadratowy parkietu kosztuje 80 zł. Chcemy położyć parkiet na powierzchni 12m². Ze względu na straty materiału należy kupić o 0,1 parkietu więcej . Ile bd kosztował parkiet?

2

Odpowiedzi

2010-03-21T14:28:18+01:00
1.
5*12=60
60*1,5 tys=90 tys.
20+90=110 tys.
odp. samochód kosztuje 110 tys zł.

2.
80*12+80*0,1=960+8=968
odp. parkiet bd kosztował 968 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:32:48+01:00
1.20000 +(5*12*1,5)= 20000+ 9000=29000

2. 0.1*12=1.2
12+1,2=13,2
13,2*80zł -=1056zł
Odp.Parkiet będzie kosztował 1056 zł