Proszę o sprawdzenie czy dobrze podpasowałam miasta do wyżyn:

WYŻYNA ŚLĄSKA:
(miasta:)
-Bytom
-Katowice
-Zabrze

WYŻYNA KRAKOWSKO-CZĘSTOCHOWSKA:
(miasta:)
-Olsztyn
-Kraków
-Częstochowa

WYŻYNA KIELECKA:
(miasta:)
-Kielce
-Chęciny
-Radom

ROZTOCZE:
(miasta:)
-Biłgoraj
-Rzeszów
-Frampol

Daję naj.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:31:51+01:00
Wszystko jest dobrze, oprócz jednego.
Do Wyż. Kieleckiej nie należy Radom(leży na równinie radomskiej).
2010-03-21T15:23:57+01:00
Olsztyn nie jest na krakowsko-częstochowskiej

a tak to ok :)