Odpowiedzi

2010-03-21T14:28:16+01:00
Dolewać oliwy do ognia- jezeli jest napieta sytuacja to ty ja podburzasz urzywajać nie wlasciwych argumentów do złagodzenia informacji.
wpaść jak po ogien- szybko chcesz załatwic jakas sparwe wazna.
wziasc kogos w krzyzowy ogien pytan- tzn zadawac mu pytanie szybko, trudne, powtarzajace sie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:29:14+01:00
1. pogarszać i tak niedobrą sytuację, zwiększać czyjeś niezadowolenie lub rozdrażnienie
2.Przyjść, przyjechać, zjawić się gdzieś na chwilę, na krótko, przybywszy odejść skądś szybko, spiesząc się.
3. ktos kogos pyta zadaje mu duzo pytan w krotki czas
1 5 1