Wypożyczalnia kajaków
Cennik
Kajak dwuosobowy
1- 3 dni 24 zł za dobę
4- 7 dni 20 zł za dobę
Powyżej 7 dni 18 zł za dobę

Kajak trzyosobowy
1-3 dni 30 zł za dobę
4- 7 dni 25 zł za dobę
Powyżej 7 dni 22 zł za dobę


Jaki jest koszt wypożyczenia na cały tydzień dwuosobowego kajaka ?
A. 20 zł
B.140 zł
C.25 zł
D.175 z ł





Kajak trzyosobowy wypożoczono na jedną dobe. Jaki jest koszt użytkowania tego kajaka w ciągu godziny - przy jego całodobowym wykorzystaniu ?
A 15 zł
B. 12. 50 zł
C. 1, 50 zł
D. 1, 25 zł


Kasia stwierdziła że spłwy kajakowy trwał 2\3 doby. Ile to godzin ?
A. 8 .
B. 12
C. 16
D. 36

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:29:02+01:00
2010-03-21T14:29:19+01:00
1. b) 140zł
2. d) 1,25 zł
3. c) 16 godz.
1 5 1
2010-03-21T14:32:01+01:00
1.kajak 2-osobowy
7* 20zł = 140 zł odpowiedz.B

2.kajak 3-osobowy
30zł/24h = 1.25zł odpowiedz.D


3.24h/3 = 8h
8h*2 = 16h

lub

24h/ 2/3 = 16 h odpowiedz.C
2 5 2