Uzupełnij tabele .zad 3 / 56 PULS ŻYCIA NOWE WYDANIE
Funkcje Tkanki _ Nazwa tkanki

1.wchałanianie substancji
odżywczych
w przewodzie
pokarmowym -

2.Ochrona kości
przed ścieraniem-

3.Stanowi zapas
substancji
odżywczych -

4.Bieze udział w
obronie
organizmu przed
drobnoustrojami

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:30:02+01:00
1.tkanka nabłonkowa-jednowarstwowa
2.tkanka chrzęstna
3.tkanka tłuszczowa
4.nabłonek rzęskowy
Mam nadzieję że pomogłam i liczę na naj ;p
65 4 65
2010-03-21T14:30:22+01:00
1) nabłonek wielowarstwowy
2) tkanka chrzęstna
3) tkanka tłuszczowa
4) krew

To jest na pewno dobrze, bo to zadanie robiliśmy razem z panią na lekcji!! :)
54 4 54
2010-03-21T14:42:48+01:00
1.tkanka nabłonkowa
2.tkanka kostna
3.tkanka tłuszczowa
4.tkanka nabłonkowa

33 3 33