Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T14:30:07+01:00
1. Przyciąganie tłuszczu.
2. Przyciaganie mieczyczsteczkowe + napiecie powierzchniowe.
2010-03-21T14:32:08+01:00
Szyba jest to plaska powierzchnia do której krople przyczepiają sie z łatwościa po czym spływają powoli w stronę ziemi. dzieję się tak, gdyż tłuszcz znajdujący sie na szybie nie nadaje poślizgu kropli ani jej nie odpycha.
2 2 2