Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:36:22+01:00
Mieszkańcy Ciechanowa, Kielc i Warszawy - zależności
Mieszkańcy_Warszawy = 50 * Mieszkańcy_Ciechanowa (1)

Mieszkańców Kielc jest 5 razy więcej niż mieszkańców Ciechanowa co możemy zapisać:
Mieszkańcy_Ciechanowa = Mieszkańcy_Kielc/5 (2)

Mieszkańcy Warszawy a mieszkańcy Kielc
Zastępując mieszkańców Ciechanowa w równaniu (1) mieszkańcami Kielc zgodnie z równaniem (2) otrzymujemy:
Mieszkańcy_Warszawy = 50 * Mieszkańcy_Kielc/5
i w konsekwencji:
Mieszkańcy_Warszawy = 10 * Mieszkańcy_Kielc

Odp: Mieszkańców Warszawy jest dziesięciokrotnie więcej niż mieszkańców Kielc

:)
2010-03-21T14:37:17+01:00
Rozwiązanie zadania
Mieszkańcy Ciechanowa, Kielc i Warszawy - zależności
Mieszkańcy_Warszawy = 50 * Mieszkańcy-Ciechanowa (1)
Mieszkańców Kielc jest 5 razy więcej niż mieszkańców Ciechanowa co możemy zapisać:
Mieszkańcy-Ciechanowa = Mieszkańcy-Kielc/5 (2)
Mieszkańcy Warszawy a mieszkańcy Kielc
Zastępując mieszkańców Ciechanowa w równaniu (1) mieszkańcami Kielc zgodnie z równaniem (2) otrzymujemy:
Mieszkańcy-Warszawy = 50 * Mieszkańcy-Kielc/5
i w konsekwencji:
Mieszkańcy-Warszawy = 10 * Mieszkańcy-Kielc
Odp: Mieszkańców Warszawy jest dziesięciokrotnie więcej niż mieszkańców Kielc