Odpowiedzi

2010-03-21T14:45:38+01:00
Ten plac był dla nich takjakby taka mala ojczyzna spotykali sie tam wszyscy jak dobrze pamietam i rózne rzeczy tam planowali.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:47:02+01:00
Plac chłopców z Placu Broni...Był to plac na który chodzili walczyć...Byl on stary zaniedbany ale dla tych chłopców bardzo ważny . Na tym placu oni się spotykali...i odobywały się tam bitwy
4 3 4