Odpowiedzi

2010-03-21T14:39:26+01:00
"Balladyna" Juliusz Słowacki
"Romeo i Julia" William Szekspir
"Pan Tadeusz" Adam Mickiewicz

2010-03-21T14:48:54+01:00
Balladyna - Juliusz Słowacki
Antygona - Sofokles
Pan Tadeusz - Adam Mickiewicz
Lilie - Adam Mickiewicz
Makbecie - Szekspir
Zbrodnia i kara - Fiodor Dostojewski
Krzyżacy - Henryk Sienkiewicz
Król Edyp - Sofokles
Romeo i Julia - William Szekspir

Tylko tyle pamiętam. Tam na pewno była zbrodnia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:01:34+01:00
1. Juliusz Słowacki "Balladyna",
2. Bolesław Prus "Faraon",
3.Henryk Sienkiewicz "Krzyżacy",
4.William Szekspir "Romeo i Julia",
5.Henryk Sienkiewicz "Quo vadis",
6.Aleksander Kamiński "Kamienie na szaniec",
7.Leon Kruczkowski "Niemcy",
8.Bolesław Prus "Powracająca fala",
9.Fiodor Dostojewski "Zbrodnia i kara",
10.Józef Ignacy Kraszewski "Stara Baśń"
To wszystkie, jakie znam