Odpowiedzi

2010-03-21T14:41:18+01:00
Wydaje mi się ze
jeśli ktoś w coś wierzy to zawsze będzie próbował robić coś dla innych w ramach tego że pomaga samemu bogu.jest to bla niego w pewien sposób oddanie się bogu i częściej tak bywa że ludzie którzy ogólnie w coś wierzą są lepsi dla innych częściej pomagają i są otwarci na problemy innych są gotowi na to aby pomagać innym.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:42:07+01:00
Biblia(Pismo święte)
Dziady cz.II-Adam Mickiewicz
Konrad Wallenrod-Adam Mickiewicz
Przygody Huka-Mark Twain