Konrad,Julian i Olek zjeżdżali na nartach i korzystali z wyciągów narciarskich.Wyciąg Konrada kosztował 2 zł za podciągnięcie na górę , wyciąg Juliana 7 zł 50 gr ,zaś wyciąg Olka 6zł. Gdy chłopcy wracali do domu okazało się że każdy z nich wydał tyle samo pieniędzy na wyciągi. Ile razy każdy z nich zjechał na dół, jeśli wiadomo że Julek korzystał z wyciągu 12 razy?

Proszę o obliczenia na poziomie 4klasisty

2

Odpowiedzi

2010-03-21T14:41:31+01:00
Julek= 7,5zl*12 zjazdow=90zl
Olek= 90zł:6zł=15 zdjazdow
Konrad=90zł:2zł=45 zjazdow
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:42:16+01:00
7,50 zł x 12 = 90 złkoszt zjadów Julka
90 :2 = 45 ilość zjazdów Konrada
90 :6 = 15 ilość zjazdów Olka
Konrad zjechał 45 razy, a Olek 15.