1. Uzupełnij wielkanocne przysłowia.
- W Wielką ............ pogoda - duża w polu
- Nie w każdą............ Wielkanoc
- Tylko jedna............, będzie ..........
- Jak w Wielki........ pada, to ............ zapowiada
- Gdy Wielki....................ponury,Wielkanoc będzie.............................................
2. Rozwiąż krzyżówkę i podaj hasło - nie mam załącznika no więc podawajcie tylko hasła.
1. Mąż cioci.
2. Oprawa obrazu.
3. Przeciwieństwo wojny.
4. Mały sklepik z gazetami.
5. Przeciwieństwo hałasu.
6. Niszczy, zżera metalowe części np. samochodu.
7. Tam występują akrobaci i tresowane zwierzęta.
8. Daje mleko.
9. >>Wakacje<< taty lub mamy.
10. Każdy pies się uraduje, gdy mu ktoś ją podaruje.
11. Robi meble z drewna.
12. Ma korzeń, pień i koronę.
13. Właśnie ją rozwiązujesz.
14. Przeciwieństwo bałaganu.

Niektóre są bardzo łatwe ale mi się nie chce robić.

2

Odpowiedzi

2010-03-21T14:55:22+01:00
Zad.1
W Wielka Niedzielę pogoda, duża w polu.
Nie w każdą niedzielę Wielkanoc.
Tylko jedna nocka, a będzie Wielkanocka, mięsko ham, ham.
Jak w Wielki Piątek pada. to suche lato zapowiada.
Gdy Wielki Piątek ponury, Wielkanoc będzie bez chmury.
zad.2
1.wujek
2.rama
3.pokój
4.kiosk
5.cisza
6.rdza
7.cyrk
8.krowa
9.
10.kość
11.stolarz
12.drzewo
13.krzyżowka
14.porządek
zadanie 1
1.wujek 2.rama 3.pokój 4.kiosk 5.cisza 6.rdza 7.cyrk 8.krowa 9. 10.kość 11.stolarz 12.drzewo 13. krzyżówka 14.porządek
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T14:59:00+01:00
- W Wielką Niedzielę pogoda - duża w polu uroda
- Nie w każdą niedzielę Wielkanoc
- Tylko jedna nocka, będzie Wielkanocka
- Jak w Wielki Piątek pada, to suche lato zapowiada
- Gdy Wielki Piątek ponury,Wielkanoc będzie bez chmury

1.wujek
2.rama
3.pokój
4.kiosk
5.cisza
6.rdza
7.cyrk
8.krowa
9.urlop
10.kość
11.stolarz
12.drzewo
13.krzyżówka
14.porządek
7 3 7