Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T14:51:35+01:00
Ponieważ nie występują tam łańcuchy pokarmowe.
Pozdrawia!
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:53:12+01:00
Ogrodu zoologicznego nie nazwiemy ekosystemem, ponieważ ogród zoologiczny jest to miejsce stworzone przez człowieka, na rzecz wielu gatunków które w świecie przyrody nie zamieszkują tej samej biocenozy np: niedźwiedź polarny i żyrafa. ekosystem tworzy biocenoza- jest to ogół organizmów żyjących na jednym terenie i powiązanych ze sobą różnymi zależnościami, i biotop-czyli nieożywione elementy tego obszaru(środowisko zewnętrzne). Ogród zoologiczny jest miejscem występowania różnych gatunków który w środowisku naturalnym nie ma miejsca bytu.
2 5 2