Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T14:45:32+01:00
Przez zaraski:
-bakterie Gram ujemną, czyli dżuma;
-przecinkowiec cholery, czyli cholera;
-prątek kocha, czyli gruźlica;
Pozdrawiam!
1 1 1
2010-03-21T14:47:15+01:00
Najstraszniejszym wydarzeniem była czarna śmierć. Zaraza ta przenoszona była przez czarne szczury (choroba śmiertelna i zaraźliwa).Objawami były czarne i w dodatku sine plamy na ciele. Nie znaleziono na nią lekarstwa. Choroba ta trwała do 1348 r.
1 2 1
2010-03-21T15:01:59+01:00
Dżuma (czarna śmierć)
Roznoszona była przez szczury
Można było na nią umrzeć


Proszę ;))
1 4 1