Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:49:38+01:00
V=4/3πR³
P=4πR²

a) 2R=12
R=6
V=4/3π*6³
V=4*216/3π
V=288π [j³]
P=4π*6²
P=4*36π
P=144π [j²]

b) 2R=4 √3
R=2√3
V=4/3π*(2√3)³=4/3π*24√3=32π√3 [j³]
P=4π*(2√3)²=4π*12=48π [j²]
2010-03-21T14:51:22+01:00
A)
d=12
R=12:2=6

P=4(pi)R(kwadrat)
P=4*(pi)*6(kwadrat)
P=4*36(pi)
P=144(pi) [j2]

V=4/3(pi)R(szescian)
V=4/3*(pi)*6(szescian)
V=4/3(pi)*216
V=288(pi) [j3]