Odpowiedzi

2010-03-21T14:45:48+01:00
1:9 |*2
2:18

2+18=20

Odp. W tej szkole pracuje 2 mężczyzn i 18 kobiet.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:50:10+01:00
1:9 - stosunek
2:18 / * 2 - Mnożymy przez 2, aby obliczyć liczbę kobiet i mężczyn pracujących w tej szole

Obl.liczbe razem pracujących nauczycieli
2+18=20( nauczycieli)

Odp. W tej szkole pracuje 2 mężczyzn i 18 kobiet, a razem pracuje 20 nauczycieli .