Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:48:16+01:00
Nalezy patrzeć pod tym kątem ile autor włożył w to serca,ile poświęcił czasu. Na dzieło sztuki trzeba patrzeć również pod tym kątem co ona przedstawia, i czy czegoś nie brakuje (twoi zdaniem). Trzeba zobaczyć równiez jakie są zalety i wady tego dzieła
30 4 30
2010-03-21T14:49:00+01:00
Na dzieła sztuki nie należy patrzeć powierzchownie. Należy im się przygladać z "dystansu". Typowe dzieło sztuki zawiera dużo istotnych szczegołów i dlatego nie należy patrzeć się na nie jak na jakiś obrazek np z książki.
19 4 19
2010-03-21T14:50:18+01:00
Oglądając dzieła sztuki, należy zwarać uwagę na sposób wykonania dzieł. Sądzę,że trzeba się przyjrzeć jakie kolory ostay użyte. Myślę, że jedną z najważniejszych czynności przy oglądaniu dzieł sztuki jest sprawdzenie przesłania dzieła,
20 4 20