Odpowiedzi

2010-03-21T14:56:40+01:00
Być w czymś pierwszym, z racji tego pewnie najlepszym . ; ))
18 2 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T14:57:33+01:00
Moim zdaniem oznacza to bycie najważnieszym w danym występie , lub orkiestrze. Grać główne melodie.
19 2 19
2010-03-21T15:01:10+01:00
Grać pierwsze skrzypce w orkiestrze, według mnie oznacza to iż po prostu ktoś na przykład pierwszy wchodzi na scenę itp.
18 2 18