Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:04:32+01:00
Dane:
s1=30km
t1=30min=1/2h
s2=120km
12=3h
v=s/t
v1=30km/ 1/2h= 60km/h
v2=120km/3h=40km/h
v1>v2
2010-03-21T15:07:00+01:00
Samochód osobowy pogniewasz autobus jedzie z prędkością 40km na godzinę a samochód z 60km na godzinę
2010-03-21T15:14:10+01:00
Vśr=s/t
30km=30000m
30minut=1800s
Vśr. sam. osob.=30000m/1800s
Vśr.sam.osob=16,7m/s

120km=120000m
3h=10800s
Vśr.autobusu=120000m/10800s
Vśr.autobusu=11,2m/s