Odpowiedzi

2010-03-21T15:03:41+01:00
Pozytywne:
* w czasie tańca ciało jest w ruchu
* poprawia samopoczucie

negatywne
* źle wpływa na słuch
* zbyt długie przebywanie w głośnych miejscach może skończyć się bólem głowy
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:03:55+01:00
Pozytywne:
-odprężenie;
-uspokojenie;
Negatywne życie w hałasie:
-powoduje stres;
-przyczynia się do agresji;
-uszkadza słuch;
Pozdrawiam!
2010-03-21T15:06:01+01:00
Pozytywne wpływy muzyki na ciało człowieka:
-słuchając muzyki,której się lubi człowiek się relaksuje
-muzyka łagodzi zdenerwowanie
-muzyka pozytywnie nastraja do dalszego działania
-muzyka wprawia w dobry nastrój
-muzyka zwalcza np: depresje

negatywne skutki przebywania w głośnych pomieszczeniach:
-głośna muzyka może prowadzić do utraty słuchu
-głośna muzyka może prowadzić do zdenerwowania