Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:05:15+01:00
Dlatego że przez uczęszczanie na Mszy Świętej stajemy się lepszymi ludźmi, Jezus tłumaczy nam co dobre a co złe. Nie Jest to obojętne dla Kościoła, ponieważ Kościół stara się połączyć nas więźniom rodzinną.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:06:21+01:00
Ponieważ podczas niedzielnej Eucharysttii spotykamy innych wiernych. Ci tworzą właśnie wspólnote kościła(a kościół swoją naukę opiera, buduje na wspólnocie). Uczyliśmy się o tym chyba w klasie 1 gimnazjum i tam chyba było jeszcze że Kościół to jest Ciało Crustusa inaczej. Wiadomo że jeśli zabraknie jakiejeś części ciała człowiek nie jest w pełni sprawny i nie może normalnie funkcjonowwać. Tak samo my tworzymy każdy z nas jakąś częć Kościoła. Aby się umacniać w więzi musimy brać udział w niedzielnej Mszy Św.
1 1 1