Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • mk96
  • Początkujący
2010-03-21T15:04:34+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/425948

Do wyboru do koloru! :)

Liczę na... ;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:06:28+01:00
Droga Doroto!
Piszę do Ciebie by opisać Ci wydarzenia z dnia wczorajszegooo.
Gdy rano wyjrałam przez okno wiał silny wiatr,
Nikogo nie było na dworze. Cisza jak nigdy....
I tak było az do wieczora...
Wieczoreeem był huragaan.
Wiatr tak wiał że połamał drzewa i narobił dużo szkód.
Byłam przestraszona.
Rano jak zobaczyłam co zrobił ten wiatr to wydawało mi sie ze jakies tornado mogło w nocy byc ..
A jaka u was pogoda?
Pozdrów wszytkich

Gosia ;***
2 3 2
2010-03-21T15:08:05+01:00
Cześć napisz imie ?
wczoraj gdy wracałam ze szkoły wiał silny wiatr z zachodu. Strasznie się bałam bo podrodze widziałam po przewracane drzewa i zerwany słup wysokiego napiecia oraz zniszczone auto prze drzewo . Moja mam kilka razy gdy nareszcie wruciałam do domu telefonowała do taty okazłao się że nie ma prądu i nie mozna nic zrobić . mama ciągle stała przy oknie i wypatrywał taty a ja pisałam ten oto właśnie list do ciebie mam nadzieje że nic uciebie nie było czegoś takiego w tym rodzaju jak silne wiatry prosze odpisz mi jak najszybciej martwie sie o ciebie



pozdrowienia i tu napisz swoje imie ?

mam nadzieje ze sie podoba
2 5 2