Odpowiedzi

2010-03-21T15:13:58+01:00
-męski
-bohaterski
-dzielny
-miły
-odpowiedzialny
-pomocny
-odważny
-wytrwały
-pomysłowy
-zwinny
-opanowany
-rycerski
-opiekuńczy
-sprytny
-dobry
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:15:34+01:00
Był bardzo ciekawy świata
Był odważny
Był pracowity
Był opanowany
Starał się wszystkim pomagać
Był inteligentny
Dobrą kondycją fizyczną
Odważny
Był dzielny
Często postępował jak dorosły mężczyzna
Był sprytny
Był przystojny
Był wytrwały