Odpowiedzi

2010-03-21T15:09:14+01:00
Szukasz sobie jakiejś np. na wrzucie, kopiujesz adres strony i wklejasz go np. www.sciagnik.net
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:09:35+01:00
Np , wchodzisz w wrzutę, wybierasz piosenke po jej odsłuchaniu kopiujesz link strobny i , nasyępnie wchodzisz w zrzuta.eu i tam wpisujesz ten lenki , wybierasz pobierz i już .
dasz naj , ?
1 5 1
2010-03-21T15:10:30+01:00
Www.mp3.teledyski.info
Klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz ''zapisz element docelowy jako...''
i wybierasz gdzie chcesz go przechować.