Mam do was prośbę rozwiążcie mi zadanko z niemca :D

Opisz ulubionego nauczyciela.

-mój ulubiony nauczyciel nazywa się ..
-czego uczy
-jaki jest
-co robimy na tym przedmiocie



Ps. nauczyciel nazywa się Tomasz Nawrat,uczy religii,jest wesoły,przyjacielski,systematyczny .


Dzięki z góry :)

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:14:57+01:00
Lieblingslehrer selbst nennen sich Thomas Nawrat, er lernt einen solch Gegenstand wie eine Religion. Er ist sympathisch fröhlich, systematisch a te ostatnie nie wiem :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:15:47+01:00
Mein Lieblings Lehrer heißt Tomasz Nawrat. er unterichtet religion. Er ist sehr fröhlich, freundlich und sympatisch. Wir lachen viel mit in. Er bespricht mit uns unsere probleme. er hilst anderen.
für mich ist er der beste lehrer!