Odpowiedzi

2010-03-21T15:21:48+01:00
Bocian biały:
szuka pożywienia na podmokłych łąkach i polach.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:21:54+01:00
Dla zawilca gajowego- rośliny runa lasu liściastego - niszę ekologiczną stanowią: gleba i zamieszkujące ją organizmy;światło, które latem dociera do dna lasu w niewielkiej ilości;para wodna zawarta w powietrzu oraz woda w glebie;buchtujące(ryjące ziemię w poszukiwaniu jedzenia) dziki, które mogą niszczyć tę roślinę, ale też, dzieląc jej kłącza, przyczynić się do jej rozmnożenia; owady zapylające kwiaty i mrówki roznoszące nasiona. affff dalem dla rośliny już zmieniam na zwierzątko

Bociana białego: rozległe, wilgotne łąki , na których ten ptak poluje; owady i gryzonie, które są jego pożywieniem; pasożyty wewnętrzne i zewnętrzne; wysokie ,szeroko rozgałęzione drzewa, słupy elektryczne i dachy budynków, na których może on założyć gniazdo; dzieci które płoszą ptaki; ludzie strzelający do niego ; prądy powietrzne unoszące go w czasie lotu; południowoafrykańskie sawanny; wczesnowiosenne chłody i wysoka temperatura powietrza latem. :)
11 4 11