Heeey.
.mam pytanko --> w jakim programie przerobic fotke by wygladala tak jak ta w zalaczniku.?? [czyli jak zrobic, ze czesc jest np szara a druga czesc ma swoj oryginalny kolorek?]
^^prosze o pare instrukcji i z 1 czy 2 linki ;pp
z ory dzieki < 333 ;***.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:14:58+01:00
Ja polecam photo space lub photo shop :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:16:03+01:00
Ściągnij sobie program " Photoscape".
Jest świetny.

http://www.instalki.pl/programy/download/edycja_grafiki/Photoscape.php

;))));***

^^ ;D
1 5 1
2010-03-21T15:16:11+01:00
Możesz to zrobić programem Gimp jest on darmowy.
http://www.gimpuj.info/ na tym forum masz masę poradników jak przerobić zdjęcie.
1 5 1