Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T17:02:44+01:00
Replikacja jest to proces Powielania Dna i ona poprzedza podzial komorki I replikacjama na celu zbudowanie identycznej kopi Dna ktora pozniej ebdzie mozna przekazac komorce potomnej
17 3 17
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T17:03:01+01:00
Znaczenie replikacji DNA ma:
-w podziale komórki;
-w klonowaniu organizmów;
Pozdrawiam!
12 3 12
2010-03-21T17:04:04+01:00
Znaczenie procesu replikacji to przede wszystkim sposób zachowania i przekazywania informacji genetycznej z pokolenia na pokolenie.
10 3 10