Odpowiedzi

2010-03-21T15:17:54+01:00
Asceta- jest to osoba,która czegoś bardzo pragnie ale nie odmawia sobie tego
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:18:38+01:00
Asceta to człowiek , który dobrowolnie rezygnuje z życiowych przyjemności , prowadzi życie w surowej dyscyplinie wewn. I zewn . Wyrzeka się dóbr materialnych : bogactwa , sławy , rodziny . Skazuje się na samotność , cierpienie i ból
. Celowo umartwia ciało i duszę .
17 4 17