Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:20:19+01:00
X,y-liczby dodatnie
x/y=3/4 →4x=3y→x=3/4 y
x²+y²=100

(3/4y)²+y²=100
9/16y²+y²=100
25/16y²=100
y²=100*16/25
y²=64
y=8
x=6
  • Użytkownik Zadane
2010-03-21T15:21:13+01:00
X,y-liczby dodatnie
x/y=3/4 →4x=3y→x=3/4 y
x²+y²=100

(3/4y)²+y²=100
9/16y²+y²=100
25/16y²=100
y²=100*16/25
y²=64
y=8
x=6


robiłam już takie zadanko

http://zadane.pl/zadanie/680527