Odpowiedzi

  • mk96
  • Początkujący
2010-03-21T15:23:23+01:00
A)Skandynawskie, Jabłonowe, Kaledońskie
b) Harz, Ural, Sudety
c) Alpy, Himalaje, Koldyliery, Karpaty
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:24:28+01:00
A) orogenezie kaledońskiej
g. Skandynawskie
g. Kaledońskie
g. Grampian
b) orogenezie hercyńskiej
Ural
Sudety
Harz
g.Świętokrzyskie
Wogezy
Masyw Centralny
Szumawa
c) orogenezie alpejskiej
Alpy
Apeniny
Pireneje
g. Betyckie
g. Dynarskie
Karpaty
Stara Puanina
1 5 1
2010-03-21T15:25:09+01:00
A) orogenezie kaledońskiej-Góry Koledońskie ,Grampiany,Góry Skandynawskie,Góry Jabłonowe
b) orogenezie hercyńskiej-Harz,Ardeny,Wogezy,Ural
c) orogenezie alpejskiej-alpy,Karpaty ,himalaje kordyliery
1 4 1