Wyjaśnij które (przedziwny doradca, bóg mocny, Emmanuel, odwieczny ojciec, książe pokoju) z zapowiedzi dotyczących Mesjasza pomagają ci najbardziej wierzyć, że Jezus jest Mesjaszem.

Wybierzcie którą chcecie zapowiedź.

Proszę o pomoc!!! Jestem fatalna z religii.

3

Odpowiedzi

2009-10-27T21:04:10+01:00
Jak dla mnie to wystarcza mi to że jest to napisane w Piśmie Świętym w NT że On jest wybranym Pomazańcem Jahwe.

Ale jeżeli chcesz proroctw to proszę np te 2

Nie mógł też tak pokierować wydarzeniami by urodzić się w Betlejem.
Micheasza 5:2
Łukasza 2:1-7
W żadnym przypadku nie miał wpływu na to,żeby go zdradzono za 30 srebrników.
Zachariasza 11:12
Mateusza 26:15
2009-10-27T22:49:46+01:00
Bóg mocny


nie jestem pewien na 100%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:58:23+01:00
Wybieram Książe Pokoju.
Wszędzie gdzie pojawiał sie Jezus w sercach ludzi pojawiała sie miłość,mimo że był Synem Boga nie był arogancki.
Widział sercem, a serce widzi to czego oczy nie widzą.
Mimo że umarł to za nasze grzechy i dla naszego zbawienia.
Mesjasz.
1 5 1