1.Jeden kilogram jabłek kosztuje 4 zł a 1 kilogram gruszek kosztuje 5 zł.O ile procent cena 1kg gruszek jest większa od ceny 1 kg jabłek?
2.Jeden kilogram jabłek kosztuje 4 zł a 1 kilogram gruszek kosztuje 5 zł.O ile procent cena 1kg gruszek jest większa od ceny 1 kg gruszek?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T15:28:51+01:00
5-4=1
4=100%
1=25%
5=125%
odp. gruszki sa o 25 % droższe od jabłek.

a to drugie to co to ma niby byc ? bo to jest praktycznie to samo.
1 1 1
  • mk96
  • Początkujący
2010-03-21T15:30:21+01:00
5-4=1
1/5 *100%=
=100/5%=
=20%

(/ ->kreska ułamkowa)
1 1 1