Odpowiedzi

2009-10-27T20:04:39+01:00
1 John and I are 10 yeras old.
2 Olówek jest na biurku.
3 Ty i Clara jesteście kolegami szkolnymi .
4 Lekcja jest w sali B.
5 Pani Smith jest poim artystycznym nauczycielem.

niejestem pewny do 5 bo art to tez znaczy sztuka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T00:22:21+01:00
1. John i ja mamy po 10lat.
2. Ołówek leży na biurku
3. Ty i Clara jestescie kolegami z klasy
4. Lekcja jest w pokoju B.
5. Pani Smith jest moją nauczycielką sztuki.
1 1 1